بچهاتون صبحونه میخورن

۱۳ پاسخ

ن اصلا

فقط عاشق سیب زمینی سرخ کردس

به زور و با هزارتا دوز و کلک و داستان تعریف کردن و بازی کردن🥲🥲🤕🤕

هرجورشده میدمش اونم دولقمه میخوره میگه سیرم البته سروعده های ناهاروشامم همین دردسرهادارم

مشکل منم هس 😐در حد دولقمه خیلی کوچیک ...بعدش بهش شیر میدم اونم خیلی کم در حد ته لیوان میخوره

تخم‌مرغ اب پز خورد امروز

والا به زور چند لقمه میخوره اونم انقد باید مشغولش کنیم تا چند تا لقمه بتونیم بدیم بخوره ولی هر جوریه چند لقمه رو میخوره

فقط تخم مرغ😵‍💫

آره عزیزم

بله ..براش فرنی درست میکنم خرماو مغزگردو میزنم میدم میخوره....تخم مرغ و پنیر اینا اصلا نمیخوره

اره حتما
من فک میکنم وعده صبحونه ی چیزیه ک بچه از رو عادته پدر مادر تاثیر میگیره

تا یک ماه پیش عالی میخورد یکماهه جز شیر هیچی صبح نمیخوره

اصلا😐😐😐

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مهرسام و سامراد مامان مهرسام و سامراد ۲ سالگی