۳ پاسخ

سلام گلم درکت میکنم چون منم همین مشکل دارم ولی برعکس دختر شما دخترم شیر میخوره ولی شیر سینه هام دیشب انگار خشک شده بود همش دخترم نق نق میکرد گرسنه بود شیر خشکی هیچ جوره نمی‌خورد شیشه شیر رو نمیگیره دیشب دیگه اینقدر گرسنه بود براش شیر خشک درست کردم با قطره چکون دادم بهش چون گرسنه بود خورد
ایندفع بیدار شد شیر خشک درست کن با قطره چکون بده خدا کنه بخوره

گلم تا سه ساعت باید بخوابه اینجوری قندش میوفته بیچاره بچه برای زیاد شدن شیرتم میتونی اینایی که میگمو بخوری گلم
اجیل ، ابگوشت، مایعات مثه شیر ، اب و چای و نسکافه زیاد بخور، فرنی، سوپ و اش و ابمیوه اینا رو بخوبی خوبه سعی کن گوشت و مرغ هم بخوری ایناهم جواب میده

اعتصاب شیر تو این سن خیلی شایع نترس برطرف میشه ولی اگر علائم رفلاکس داره احتمالا از رفلاکس اعتصاب کرده

سوال های مرتبط