یه مدت بعد سینه خیز دنده عقب میرن بعد چهاردستو پا هخخ
از ۶ماهگی سینه خیز رفت تا ۹ماهگی بعد چهاردست وپا رفت
بچه من تو۹ماهگی ایستاد تو۱۰ماگی کامل راه رفت بستگی به بچه داره
دلوین اصلا سینه خیز نرفت دنده عقب رفت بعد ۴دستوپا شد یه ماهیم شاید بیشتر از وسایل میگیره بلند میشه ولی مستقل راه نرفته
بله ی دکتری میگفت حتما همه بچه ها باید سینه خیز و ۴ دستو پا برن ب خاطر اینکه هماهنگی بین دو نمیکره مغزو نشون میده اگ نرن پدر مادرا باید پیگیر بشن
الان ی سریا میان گارد میگیرن ک نه فلانه من شنیدمو گفتم
منکه بچم سینه خیز فقط میره فکنکنم چهاردستوپا بره
یعنی الان ده ماهشه چهاردست وپانمیره؟
من دخترم بعد سه چهار هفته چهار دستو پا رفت الان تازگیا یاد گرفته تا چهار قدم میره
عزیزم حساب و کتاب مشخصی نداره، هر بچه یه جوره
پسر من هفته ی قبل شروع به سینه خیز رفتن کرد، دو سه روز بعدش چهار دست و پا هم بهش اضافه شد. یعنی ترکیبی میره، نصفش سینه خیز، نصفش چهار دست و پا
قانون خاصی نداره، پسرم بعد سینه خیز راه رفت و بعد چهاردست وپا رفتن و یاد گرفت.
دخترم دوماهه بعد از سینه خیز، چهاردست وپا میره.الان وایمیسته و تمرین راه رفتن میکنه
مال من تازه داره باوسایل ها بلند میشه وهمش میوفته
هنوز چهار دستو پا میره راه نمیره
بستگی داره ب خود بچه خیلی وقتا شنیدم کلا بچه چهار دستو پا نرفته سرپا شده
من دخترم شیش سینه خیز رفت هفت چهار دستو پا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.