روز اول خیلی سخته
وای من پسرم از گریه زیاد نفسش میرفت یعنی اون روز تا مرز سکته رفتم
همه سختیش روز اول
سعی کن قطره استامینوفن که دادن رو سر ساعت بهش بدی و تو بغلت ارومش کن و بچرخونش
راسی کمپرس یخ روز اول و روز دوم هم کمپرس اب گرم فراموش نشه
باید کاری کنی پاهاشونو تکون ندن و اینکه پارا کیدم من بهداشت بهم گفتن اندازه وزنش بده منم همین کارو کردم
پسرای من که واکسن دو ماهگی شون بابام میگفت بد زده انقد که گریه کردن هلاک شدن تو بغلم اروم نمیشدن تا شب کریه کردن روز بعدش بهتر شدن
دختر منم امروز زد هر ۶ ساعت قطره پاراکید میدم و پاهاشو یکسره قنداق کردم
لعنت به واکسن🥺
وای یعنی لعنت بهش 🤦🏻♀️
دختر منم امروز زد آنقدر گریه کرد هلاک شد دیگه بغلش کردم رو سینم خوابید هر 4 ساعت استامینوفن پاراکید بده آروم بشه
دوماهگی بدترین واکسن بچه هست حیلی سخته من پسر بزرگم خیلییی اذیت شد
فقط پاراکید هر۴ساعت ۲برابر وزن بده
بارداری سبزی زیاد میخوردی ؟بخاطر موهای خوشگلش میپرسم😍
خیلی بده پسر من که از بس گریه کرد هلاک شد 🤦🤦🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.