اون نبض برای خونرسانی به رحم هست ربطی به جنسیت نداره
دخترر
پسره چون دختر مثل توپ سفت میشه گلوله میشه یه طرف شکم بعد خودش و باز میکنه از حالت گلوله بودن درمیاد پسر مثل نبض یا پِرپِر میکنه
وای واسه منم خیلی نبض میزنه
من موندم از چیه
میگم واسه بچه که هنوز خیلی زوده
دختررر
من پسر
نی نی من بااینک ۶هفته اش هس باورکن ۲۴ساعت عین یه نبض میزنه شکمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.