کیا نی نی شون ده هفته مثل نبض میزد جنسیت چی بود

۷ پاسخ

اون نبض برای خونرسانی به رحم هست ربطی به جنسیت نداره

دخترر

پسره چون دختر مثل توپ سفت میشه گلوله میشه یه طرف شکم بعد خودش و باز میکنه از حالت گلوله بودن درمیاد پسر مثل نبض یا پِرپِر میکنه

وای واسه منم خیلی نبض میزنه
من موندم از چیه
میگم واسه بچه که هنوز خیلی زوده

دختررر

من پسر

نی نی من بااینک ۶هفته اش هس باورکن ۲۴ساعت عین یه نبض میزنه شکمم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد