ب بهداشت حتما خبر بده
الهی بگردممم
حالا مامان بی خیال بوده اون چجور بهداشتی بوده که وقتی واکسن ۶ ماهگی زده اینو ندیده بگه این عادی نی حتما ببرید دکتر خطر ناکه
ببر دکتر تو رو خدا همین الان
ببرش دکتر
وای خدا ببر دکتر توروخدا. ببین چیشده چرا اینقد بیخیالی
باید بره دکتر به واکسن واکنش نشون داده
ینی چهارماهگی تا ۱۱ ماهگی اینجوریه دکتر نبردی؟؟؟
طبیعی نیست
الان مگه ۱۱ ماهش نیس چرا چهار ماهگی ؟؟
حساسیت نشون داده ببرش دکتر حتما
الان جای واکسن اینجوری شده ؟؟ یا جای دیگه از پاش هست ؟ انگار حشره ای چیزی نیشش زده باشه بهش حساسیت نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.