۷ پاسخ

دختر منم نخورد ناشتا بردم

شیر بهش بده

شیر هم بخوره کافیه

دختر من دیروز زد نه تب داشت ن درد. استرس نداشته باش فقط بلافاصله پاراکید بده هس 4ساعت. و با روغن گوسفندی چرب کن

شیر نمیخوره مگه

ناشتا نبری بهتره
ضعف میکنه بچه

ن چ مشکلی ببر بزن واکسنشو

سوال های مرتبط