خانما دو ماهه موقع پریودی ضعف و سرگیجه دارم علتش چیه؟

۵ پاسخ

کم خونی شاید منم عقب انداختم بعد شدم

منم چند ماه هی عقب جلو میندازم. هی سر گیجه بی حالبیه که خونی هستش

کم خونی احتمالا

کم خونی

کم خونی نداری؟

سوال های مرتبط

مامان 𝗠𝗲𝗵𝗿𝘀𝗮𝗺 مامان 𝗠𝗲𝗵𝗿𝘀𝗮𝗺 ۲ سالگی