۶ پاسخ

آره پسر من یه دوره بعد از عید خورد

دکتر به پسر من داد ولی پسرم لب نزد بهش

برای چی تجویز کرده؟

آره.

اره خيلي هم خوبه

بله واسه اشتها خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و آرمان مامان ارسلان و آرمان ۱۵ ماهگی