با نفهم جماعت نمیشه بحث کرد. من ازشون دوری میکنم
من کلا کاری به کار کسی ندارم
الان بعد پنج سال آشنایی با همسرم تازه هفته پیش خواهر همسرم چند تا چیز تعریف میکرد من پی فهمیدم
مثلا من تا الان نمیدونستم عموی همسرم روانشناسی خونده😐یا مثلا اون یکی عموش توی داروخانه کار میکنه یا مثلا عمه ی همسرم چند سالی هست مریضه در حالیکه رابطه هامون اونقدر نزدیکه که تقریبا ماهی دوبار دور هم جمع میشیم و هفتگی اینور و اونور میبینمشون
برام هیچوقت سوال نشده بود و تا وقتی کسی نگه اصلا به ذهنم نمیرسه سوال کنم🤦🏻♀️
البته بعضی جاها هم مشکل ساز میشه این قضیه، مثلا دوران عقد مادر همسرم اسباب کشی داشت، من اصلا نپرسیدم آیا کمک لازم دارید یا نه، شهرمون هم دور بود از هم، بعداً ولی انگار دلخوری پیش اومده بود که من حداقل انگار باید یه تعارف میزدم ولی من اصلا به ذهنم نبود
انقدر وقتی مجرد بودم بیشتر درگیر مدرسه بودم و به غیر خواهر هام با کسی خیلی معاشرت نداشتم یکسری چیز ها رو الان که الانه هنوز نمیدونم باید چکار کنم🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
توخونه همسایه کماچه خب بماچه
من پسرمو یک ماهه از شیر گرفتم همه گفتن زوده اما الان از لحاظ اشتها و خواب پسرم عالی شده بنظرم ب موقع از شیر گرفتمش
شخصیتمم ی جوریه ک نه دوست دارم کسی بهم بگه چیکار کنم نه ب کسی بگم تو زندگیش چیکار کنه دوست دارم هرکسی سرش تو زندگی خودش باشه
من کاری ندارم هرکسی بچه شو بهتر میشناسه ولی از اونایی که میگن ما فلان موقع از پوشک گرفتیم از شیر گرفتیم تو نگرفتی خب که چی ؟ خب گرفتی باریکلا به تو چه من چیکار میکنم
منم برام مهم نیست
اما بقیه انگار براشون خیلی مهمه
هرکاری میکنی سعی کن همون ادمای سمی متوجه نشن
من دوسال دادم سر دوسال قطع کردم شوهر خودم میگه زود گرفتی😂بخدا اگر نمیگرفتم میگفت زیاد داری شیر میدی بسه
عزیزم دیدم کسایی که بیخودی فضولی میکنن، فامیل مادر مادرشوهر اینا که میشناسیم اره خوب نیس نظر بدن، اما اینجا!! اینجا هیچکس همدیگرو نمیشناسه واقعا هرکی هرچی میگه بدونه منظوره، من خودمم هرکس نوشته میخوام از شیر بگیرم یا گرفتم چیزی بهش نگفتم، اما دوستانی که زودتر اقدام کردن و به مشکل خوردن همیشه نوشتم چرا زود گرفتی؟؟ چرا به حرف خدا و قدیمیا اعتماد نکردی؟ خب بعضیا دلایل موجه دارن، مثل بارداری، مثل غذا نخوردن بچه و ... اما یکسری خب.... هیچی دیگه بازم به خودشون مربوطه اما دیگه نیان ناله کنن بچه نمیخوابه شبا پا میشع جیغ میزنه و ....
تنها اپشنی ک دارم اینه هرکس هرچی میگه میگم وای آره راس میگی ولی کار خودم رو میکنم و عملا نشون میدم 😂
ادم فضول و بیخود همه جاهس اهمیت نده اینجور ادما بیمارن من یه داغونشو توی زندگیم دارم ک باید توی همه چی سرک بشه ونظربده و متاسفانه نمیشه گذاشتشم کنار عذرمیخوام تف سربالاس
منم تو این وادیا نیستم مگه اینجا کسی بپرسه وگرنه بمن چه
از وقتی مادر شدم اینقد بالغ تر شدم به حرفام رفتارام توجه بیشتری دارم
و میدونم چقد حساس هستن مادرا
پس بنظرم اصلاااا درست نیست راجب شیر پوشش پوشاک و تربیت بچه حرفی گفت ما یه مثل داریم
میگیم اگه روغن دستت داری اول بمال به سر خودت
یعنی اول خودتو ادب کن بعد بقیه اول به خودت برس بعد بقیه 🤣🤣والا اخه
چیه این همه فاز من بهترم ها با زور بتونیم به بچه خودمون برسیم چیکار داریم به بقیه کاراشون اصلا به ما ج بگیم به خودمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.