مامانا لگدهای بچه کجا حس میکنین من این هفته پایینه طبیعیه

۶ پاسخ

برامن سفالیکه همه جا لگداش حس میشه😂

همه جا 😄

گاهی پایین گاهی بالا در کل همه جا ولی اون پایین خیلی بده پاش میخوره جایی که نباید😂😂😂

منم پایین حس میکنم ماما بهم گفت چون پاهاش پایینه

احتمالا بریچ شده که پایین حس میکنی
برای من همه جا میکوبه😂🥲

همه جا 😂

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری