۳ پاسخ

شاید بچتون تپله کوتاه میزنه خطای دیده
هرکی گفت بگو میخای همقد تو باشع؟؟بچه کلا چهار سالشه
بعدشم بنظرم بچتو سر همچین چیزایی دکتر نبر
بچه ها یهو میبینی تو یسال استخون میترکونن هم چاق و لاغر میشن هم بلند

اصن رنج قد چهارساله همینه

چنده مگه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی