۴ پاسخ

قبل از واکسن پاراکید نده
بعدش بهش بده
نه سخت نیست فقط خیلی‌ مراقب باش تب نکنه
پاشویه کن
استامینوفن رو به موقع بده

اوردی خونه استامینوفن بهش بده

یکیش سنگینه ۲۴ساعت یکم دردش میکنه

نه سخت نیست....من قبلش بهش پاراکید دادم.واکسن که زدم اومدم خونه سریع پاش قنداق کردم هر ۴ساعت پارکید میدادم تبش بالا نبود...کمپرس سردهریک ساعت دو سه بار حدود یک دقیقه روپاش میزاشتم فرداش کمپرس گرم گذاشتم وتا عصر پاراکید هر ۴ساعت دادم ‌.. تمام 🥲

سوال های مرتبط

مامان 🩵سپهر💎 مامان 🩵سپهر💎 ۱۲ ماهگی