۶ پاسخ

کولیک اید بده بهش از همشون بهتره

اینگار همه ی بچها درگیرشن
یه خانمی میگفت دکتر گفته هم از اعصابه
هم مواد نگهدارنده داخل مواد غذایی

هرچی بزرگتر بشن بهتر میشن
جز صبر و تحمل کاری نمیشه کرد

هیچ کدوم اثر نداره بیبی کر بده بهش روده هاش کار میکنه دردش کم میشه

شربت اینفاکول عالیه،برای دختر من فقط همین تاثیر داشت،دوره ش باید بگذره یهو میبینی خوب شدن

تا ۴ ماهگی طول میکشه
۳ ماه اوج خودشه
بعد خوب میشه

وای بچه منم یبوست داره و تشدید کرده کولیک و درداشو

سوال های مرتبط