کولیک اید بده بهش از همشون بهتره
اینگار همه ی بچها درگیرشن
یه خانمی میگفت دکتر گفته هم از اعصابه
هم مواد نگهدارنده داخل مواد غذایی
هرچی بزرگتر بشن بهتر میشن
جز صبر و تحمل کاری نمیشه کرد
هیچ کدوم اثر نداره بیبی کر بده بهش روده هاش کار میکنه دردش کم میشه
شربت اینفاکول عالیه،برای دختر من فقط همین تاثیر داشت،دوره ش باید بگذره یهو میبینی خوب شدن
تا ۴ ماهگی طول میکشه
۳ ماه اوج خودشه
بعد خوب میشه
وای بچه منم یبوست داره و تشدید کرده کولیک و درداشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.