مال دختر منم همینطوره دکتر گفت خودش تا یه سالگی میره تو کاری نکن باهاش
خیلی برجسته نافش ببر دکتر
عزیزم پسر منم اینجوری بود..دکتر از بس شیر میدی بهش...شکمش پر شیر و نفخه..کم کردم شیرشو یعنی هر دو ساعت دادم رفت تو
این فتق ناف تا 6 ماهگی هست بزرگتر میشه بعد به مرور کوچیک میشه و عادی ولی دکتر ببر
عزیزم حتما دکتر ببر نشون بده این عادی نیس
ببندش شبا با ناف بند
نذار گریه هم بکنه آرومش کن گریه کنه بیشتر میزنه بیرون
شاید فتق ناف داشته باشه سریع ببرید دکتر
فتق حتما ببر دکتر تا بیشتر نشده
بنظرم دکتر ببرید بهتره
چند وقته اینجوره ؟
نشون دکتر بدع
زیاد گریه کرد حتما؟
چند وقته نافش افتاده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.