۵ پاسخ

من امروز موز انبه‌سیب دادم🙃😅😅😅😂😂😂

نه گلم چه اشکالی داره خیلیم خوبه😍
فقط سعی کن چون الان هوا گرمه و احتمالا برا دندوناش دمای بدنش میره بالا زیاد گرمی ندی

تو اتمیل فقط جو‌دو سر پرک می‌ریزی با موز؟
چیز دیگه ای لازم نیست ؟

دستورشو میدی من عصرونه بدم دخترم

اتمیل چجوری درست میکنی

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده کوچولو مامان شاهزاده کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی