هنوز دو سالشه بتید بگی دو سال و خورده ای
تو درست میگی درک نمیکنمچرا بچه دو ساله رو میگن سه
نه عزیزم خواهرت درست نمیگه
الان باید بگی دو سال و دو ناهشه(من میگم دو سال خورده ای)
داره ۳سال پر میکنه
وای پسرمنم همش میگه رفته سه سالش
دو سال رو تموم کرده،وارد سال سوم شده
یعنی دوماه از سال سوم رو گذرونده
درستش همون دوسال ودو ماه هست
آره دیگه دو ماهه که دوسالشو تموم کرده وارد سه سال شده
تاریخ تولدش رو میگی
فکر کنم خواهرت از اوناست که میگه وارد سه شده
ولی درستش همونه که بگی دو سالشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.