۵ پاسخ

دختر من دوسالگی بردم بهداشت یازده و خورده بود الانم همونه فقط قدش داره بلندتر میشه ک ب نظرم قد مهم ترع

دونیم سالگی باید ببریم؟؟

ببین گلم من امروز پیش دکتر متخصص کودکان بودم با زن داداشم که اونم پسرش هم سن دختر منه
قد پسرش ۸۶ وزن ۱۲۵۰۰
قد دختر من ۸۴ وزن ۱۰ کیلو و ۲۰۰
ما فکر میکردیم قد بچه هامون کوتاهه چون تو گهواره همه بالای نود بودن.
در صورتی که زن داداشم قدش ۱۷۰ داداشم ۱۸۴
منم ۱۷۰ شوهرم ۱۷۸
کوتاه هم نیستیم خانوادگی
دکتر گفت خیلی هم عالیه و هیچ مشکلی ندارن
در مورد استپ وزنی هم وقتی آزمایش هم دادی و مشکلی نداشته کاااملا طبیعیه .وزن و قدش خیلی خوبه بالای نموداره
الکی هم بچه هامونو چاق نکنیم که تو آینده مشکل دار بشن

وای الان منم برم همینو میگه ۱۱۸۰۰، فقط قدش بلند میشه ولی میگم وای بهتر که لاغری انقدر باید بغلت کنم پاره میشم

استپ وزنی میکننن بچه ها بچه منم بعذ از مدت ها شد۱۰هنوزه ده مونده

سوال های مرتبط