۷ پاسخ

پسرم منم وزنش همینه بهداشت گفت کمه

دختر منم تولد۳ بود الان ۱۱۵۰۰،وزن بچت خیلیم خوبه

دختر منم سه ماهه ۱۲ ثابت مونده ولی قدش ۹۳ هست که رشد کرده

وزنش به نسبت قد کمه ، ولی در کل رشدش خوبه برا قد چی میدی

قدش عالیه وزنش یه کوچولو کمه

خوبه مهم قدشه که رشدش خوبه

خوبه بابا چه خبره مگه خیلیم نرمال هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 ۱۲ ماهگی
مامان پسر شیطونم مامان پسر شیطونم ۲ سالگی