من دوسه بار میدم ول نکرده
نه ول نمیکنه من دوبارمیدم ۶۰تا ۲۰باری هم شیرخودمومیخوره
من روزی سه بار میدم الان فقط تو خواب وگرنه سینه هام نمیگیره خیلی اعصابم خورده
من روزی دوبارمیدم سینه خودمم میگره
من فقط موقعی ک خوابش میاد دنبال یه چی میگرده مک بزنه مث پستونک میخوره میخوابه
ن تا روز ۴بار میدم مشکلی نبوده تا الان
من تقریبا روزی دوبار میدم بیشتر نه
سینمو ول نکرد بستگی داره البته بعضی از بچه ها ول میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.