من وزن دخترم ۸۹۰۰بود
قدش ۷۹
چکاپ هم بردم کامل ازش گرفتن دکتر دخترم گفت واجبه هزینش ۵۵۰۰شد .ولی اینجا خیلی ها انجام دادن یکم ازمایششون از مال دختر من کمتر بوده گفتن ۲تومن حدودا شده .حتما چکاپ ببرش .
عزیزم خوبه وزنش من دیروز واکسن یک سالگیسو زدم وزنش 8500 بود وزن تولدشم3400
وزن و قدش عالیه. ماشالله
من هرماه دکترش میبرم چکاپ ازمایش نوشته انجام دادم قبل واکسن ۱
۲۵۰۰ شد
گلم وزن تولد باید یکسالگی ۳ برابر بشه مثلا الان دختر شما ۱۰۲۰۰ باید باشه
برای دختر منم یک کیلو دقیقا کم بود
وزنش نسبت وزن تولد کمتره
وزن بچه تو یکسالگی باید سه برابر وزن تولد باشه
ازمایش خون مدفوع ادرار
ازمایش خون شامل تیروئید
آنزیم های کبد و کلیه
سی بی سی
با بیمه دو تومن
من پسرمو دکتر مریم لطفی آذر میبرم
آزمایش یکسالگی مینویسه هزینه ویزیتش با بیمه 450هست داروشم حالا مونده چی بدع کلا 3یا4تومن اگه آزمایش بدی اگه ندی با 1نیم میلیون حل میشع
من هنوز نبردم ۴ روز از یکسالگی رد شده
واکسن هم زدی؟؟ اذیت شد؟؟
فکر کنم قد وزن خوبه نرماله، دختر منم همین بود ، من چکاب نبردم دلم نیومد همین که منظم دارو هاشو بهش میدم غذا هم مقوی برای درست کنی نیاز نیست بنظرم
حالا شما هرچی دکترش گفت انجام بده
اگه نبریم اشکال داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.