بزن اما منفی شد ناامید نشو
ن بعد ۱۴ بزن
نه زوده ۱۴ یا ۱۵ بزن
من دیروز زدم منفی شد روز ۱۲ بودن
من روز ۱۰ زدم مثبت شد
روز ۱۴ منفی الکی ذوق کردم بنظرم نزن
نباید زیادی بفکرشی ب خودت استرس وارد میکنی
ایشالله ک مثبتی عزیزم
نه زوده ۱۴ بزن
خدا بزرگه
نه زوده بزار ۱۴ روز بگذره ان شاءالله مثبتی
منم دیشب آزاد سازی زدم...
خدا کنه این بار هم برا من هم برا شما بگیره و بسلامت مامان بشیم
بعداز چهارده روز هم شاید مثبت کاذب بیاد بهترین زمان چهار پنج روز بعداز موعد پریودی
روز ۱۴ بزن
نه روز 14 به بعد بزن
هرچی به موعدت نزدیک تر باشه بهتره
زوده روز۱۳یا۱۴بزن
زوده بیخیال باش میدونم سخته ولی بروبیرون سرت و گرم کن
نههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.