چرا نميگذره روزا چرا تموم نميشه بغلش بگيرم😕🥹

۶ پاسخ

مونده حالا😂زوده برا این حرف

من ۳ماهم بود میگفتم اوووه کی تموم میشه الان کلی وقت کم اوردم‌میگم کاش کندتر بگذره
به تاریخ و روزها حساس نشو داغون میشی الکی

عزیزم منم همین حس رو دارم آخ کی باشه برسه

خیلی دیر میگذره

دقیقا🥲

هوم دقیقا

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی