ازکی میشه شیر پاستوریزه داد

۴ پاسخ

من چند روزی هست میدم دخترم یازده ماهش میشه دو سه روز دیگه روزی ی پاستوریزه کوچیک میدم بهش از شیرخشک بهتر دوسش داره پرچرب میدم

بهداشت ب من گفت یک سال

از یکسالگی ب بعد شیر پرچرب گلی

ازیکسالگی
شیرماجان میدم مخصوص کودک بالای یکسال

سوال های مرتبط

مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی
مامان محمدعلی👶🏻🍏 مامان محمدعلی👶🏻🍏 ۱۴ ماهگی
مامان جواد♥️ مامان جواد♥️ ۲ سالگی
مامان عسلچه🍯🐝 مامان عسلچه🍯🐝 ۲ سالگی