خانمای عزیز پریود هستم خیلی سردرد دارم چه قرصی بخورم 🤕

۶ پاسخ

ناپروکسن

شیاف دیکلوفناکی بذار خلاص

دعا کن منم پریود شم

مفنامیک اسید بخور آب رو آتیشه گلم

کم خونی داری ففول بخور

ژلوفن

سوال های مرتبط

مامان مهراد🫀 مامان مهراد🫀 ۳ سالگی