مامان طریقه مصرف شربت گریپ میکسچر چطوریه؟!
ا

۷ پاسخ

شنیدم خعلی بده برا بچه نده

من دخترم یک ماهه و یک هفته بود دکتر گفت هر 6 ساعت 2/نیم سی سی

دکتر‌من گفت از ۳۰ روزگی به بعد هر ۱۲ ساعت ۲ونیم سی سی

هر ۶ تا ۸ ساعت یه قاشق چایخوری

زوده

ولی سن نوزادتون هنوز خیلی پایینه

هر هشت ساعت

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
بابای شایان بابای شایان ۱ ماهگی