۲ پاسخ

واقعا عالی وزن‌دهی عالی داره قیمت هم با سهمیه سه تاش همسرم سیصد خورده ای میگیره برای کولیک اینا هم حرف نداره فقط باشه کولیک بیشتر زمان و بزرگ شدن نی نی ره حلش هست ان شاالله بعد سه ما خیلی بهتر میشه کولیکش

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جان من مامان جان من ۱۰ ماهگی