۷ پاسخ

خانومااااا خواهرزادم ژل زده هاااا🧐اونم کار خداس چ قشنگ ژل زده براشششششش🤣😍

ماشاللع بهت عزیزم من چند سی سی ژل زدم بازم بیام اندازه لب تو نشده خخخخ خدا خیلی دوست داشته لباتو ژل زده. حالا شوهر من لب داره لباسم خوش رنگ دعا میکردم لبای دخترم ب من نره که متاسفانه رفت اینم لب نداره هزینه ژل لبشم ب هزینه هامون اضافه شد

عزیزم اگه بریده بریده نشده هیچ مشکلی نداره شاید مشکل از شیره بوده

خدا برات نگهش‌داره قند و عسلو😊

ووییی ننه چند سی‌سی ژل داره لباش😍🧿
ماشاالله نمک

وااای خدا لباشو🥺 خدادادی فیلر لب داره😄😍 یه اسپندی چیزی دود کن براش ماشالله🩷😍

لباشو🥲🧿

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی