بچه های شمام غذا نمیخورن؟
من فقط شیررررر

۱۹ پاسخ

دقیقا 😖

واسا من اصلا شیر نمیخوره

😐فک کنم بچها دست به یکی کردن مامانارو دق بدن

همه همینن انشاءالله بزرگتر بشن خوب بشن

دختر منم همینطور وزنش هم کمه دیگه دارم دیوونه میشم

منم شیر خودمو میخوره هر کاری کردم آب به شیرخشک نزد از روزی که کمکی شروع کردم غذانخورد تا الان که چهارده ماهشه هنوز هشت کیلو نشده چون شیر ارزشی نداره دیگه بعد شش ماهگی

برعکس شیر نمیخوره زیاد

بللههههههههه‍ دیونه شدم 😭😭

پسر من دو روزه شیر هم نمیخوره فقط آب و ماست خالی

آره دختر منم فقط شیرمیخوره دیگه مغزم رد داده از دستش 🙂🙂

آره بچم اصلا بزرگ نشده هیچی نمیخوره

آره همش توف میکنه بیرون

دختر منم کم میخوره غذا شیر میخوره

آره دخترمنم نمی خوره 😑😑

خانومااا چرا واقعااا کاش بدونیم و راه حل پیدا کنیم

دخترمنم نمیخوره نمیدونم چیکارش کنم

نمیدونید چرا

اره دختر منم

اره دختر منم

سوال های مرتبط