از ۱۱۵ سوال کن گلم من اطلاعی ندارم اونها راهنماییت میکنن انشاالله که چیزی نیست
در کل اجازه ندید بچه ها توی سن نزدیک حیوانات بشن حتی جوجه خونگی چون هرچی باشن حیوونن و آلودگی دارن و بدن بچه کوچیک و زود بیمار میشه
حتما ببر بیمارستان واکسن باید بزنه
اگه واکسن ۱۸ ماهگی شو زده احتیاجی به واکسن نیس چون تو ۱۸ ماهگی کزاز زده جای نگرانی نیس ، ولی اگه تا شب تب کرد حتما برو بیمارستان
ببر واکسن کزاز بزنه
اول اینکه شیر آب کامل باز ی صابون بردار بمال رو ی محل خراش زیر شیر آب به مدت ۱۵ تا۲۰ دقیقه بعد ببر بیمارستان اونجا زنگ میزنن به مسئول واکسن برای تزریق واکسن هاری
ببر بیمارستان بیمارستان که تعطیل نمیشه برای تزریق واکسن هاری
عزیز دلمبهداشت هر منطقه باز هست .
باید ببری واکسنهاری بزنه باید تماماحتمالات جلوگیری کنی تماماین حیوانات ولگرد ناقل بیماری هستن
سریع ببر بیمارستان
چون خون اومده حتما ببر مرکز بهداشت واکسن بزنه
نه بابا نگران نباش چیزی نیس
برو مراکز شبانه روزی
کدوم سمتی؟
یکیش توی بولوار وکیل اباده
بیمارستانا هستن زود ببرش
پسر منم چنگ انداخته بود من نبردمشولی
اون فک کنم گازه که بده ، بزار از دوستم بپرسم
واکسن میزنن حتما ببر بیمارستان
آره خیلی خطرناکه باید ببری بیمارستان حتما
عزیزم واکسن داره باید بری بزنه براش
حتما ببر بیمارستان آمپول کزاز باید بزنه
حتما ببر واکسن بزنه
چون اگر خدای نکرده هاری داشته باشه هاری هیچ درمانی نداره..
اره حمتا آمپول میزنن تو3 دوره
فک نکنم چیز خاصی باشه پسرم و گربه صورتشو چنگ زد نبردمش چیزیشم نشد خداروشکر
حتما ببر بیمارستان واکسن بزنه
ببرش واکسن میزنن
حتما ببرش بیمارستان .بیمارستانا ک تعطیل نیستن
عزیز تو تاپیک ها خوندم انگار گفتن باید ببری واکسن بزنه ببرش بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.