۶ پاسخ

بیسکویت اینا خوراکی های سوپرمارکتی سعی کنید ندین هیچ ارزش غذایی نداره میوه جات سبزیجات خوبه

خواهر سه ماه کلا زوده ذاتا از ۶ماهگی میدن مگر بچه های که رفلاکس دارن دکتر میگه، اونم بیسکوییت ندین راست میگن ارزش غذایی نداره..شما باید فرنی و حریره و پوره سیب و سبزیجات بدین ..منظور از پوره پخته و له شده هست .نه مثل ما .اونم سبزیجات رو بعد ها میدن یک ماه فقط فرنی و حریره بادوم واین چیزا میدن

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂دختر یه موقع حرف این نکنی از هفته اول سبزی جات بدی نوزاد که سبز بشه توشکمش

من شنیدم هفته اول باید با سبزیجات شروع کنی

فک کنم آخرای ۶ ماهگی باید شروع کنی یعنی پایان ۱۸۰ روز

آخرای ۶ماهگی دادم

سوال های مرتبط