خانما شما چند هفته رفتین سنوی‌رشد؟

۷ پاسخ

اولیشو ۲۹و یک
بعدی نمیدونم کی بفرسته

منم ۳۰ هفته نوبت دارم میرم

من بچع اولم۲۹هفته۶روز بود رفتم

برا ۲۸هفته نوبت گرفتم از سونو
سونوگرافی خودش گف ۲۸هفته تمام میتونی بیای

من32 هفته رفتم

من 30 هفته میرم

من ک میخوام ۳۰ هفته برم

سوال های مرتبط