برو سونو و استراحتتم خیلی خیلی زیاد کن
شیافو شرخود نذار دکتر باید برات دوز و ساعتشو مشخص کنه عزیزم
انشالله خیرِ
درد پریودی هم دارید؟
برو سونو طبق تجویز پزشک دارو استفاده کن
سونو شکمی انجام بده عزیزم
شاید هماتوم داری گلم
شیاف پروژسترون استفاده کن عزیزم و استراحت کن
برو سونو ولی سعی کن واژینال انجام ندی همون شکمی بده احتمالا هماتوم داری
شیاف بذار استراحت کن ببین بند میاد
برو سونو بدهممکنه هماتوم داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.