کسی از این قطره استفاده کرده ؟خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

این دارو بعد 7 روز جواب میده ولی عالی هس
یعنی هر دارویی برای بچه بعد 7 روز جواب میده باید تحمل کنی
برای شکم بچه کار کنه عالی هس
اگر این روش نمیوفته پدی لاکت بهش بده
من هم پدی لاکت امتحان کردم هم این دو تاش عالی بود

این عالی هس

دکتر واسه نفخ به من داد ولی اصلا ج نداد البته من فقط سه روز امتحان کردم

اره من میدم خوبه

آره من واسه من سبزه شکلش
اینو میدم شکم بچه کارمیکنه

برا یبوسته خوبه راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی