شیرخشک سهمیه ۸ تاست یا ۱۰ تا؟

۶ پاسخ

منظور از سهمه یعنی با همون کد ملی که میدیم شیرخوشک میگیریم بابتشم پول میدیدم دیگه همونه ؟؟!!یا چی ،سهمیه پول نمیدید؟!!

سهمیه دختر من 8تاس

ده تا

واقعا مسخرس انگار میخوایم قاچاق کنیم

۱۰تا

١٠ تا

ده تا

سوال های مرتبط