شب سوم توخواب عمیق برای آخرین باربهش شیربده هم سینه ات سبک میشه هم به بچت ات برای آخرین بارشیرمیدی
نه نده بچه روگیج نکن
من خودم یهو گرفتم اصلا ندادم
ب منم گفتن بده،اما ندادم
ن بدی دیگ عادت میکنه چون عقلش میرسه من 18ماهش تموم شد گرفتم سه چهارشب اذیت کرد ندادم ولی
برا چی نصفه شب شیر بدی؟
منم امروز از شیر گرفتم برای شما چی جوری بود؟؟؟
من شب اولم دادم شب پنجم هم دادم بده بهش وقتی مست خاب
اره عزیزم شب سوم که از شیر گرفتی توی خواب بهش شیر بده هم ناراحتی خودت کممیشه هم درد سینت کم میشه هم بچه اروم میشه من دادم دلم از غصه داشت میترکید هنوزم بعد ۲۵ روز ناراحتم😭💔
ب هیچ عنوان توی خواب شیر نده بیدار شد ت لیوان شیر بده
ولی سینه نده ک عادت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.