به پسر من هیچی جز اینفکول نساخت
شنیدم پدیاکول هم عالیه
من یکی دو بار خارجی شو دادم دکترش گفت بی کربنات داره ،زیادش خوب نیست برای بچه. ایرانی شو نوشت. ولی در کل خیلی تاثیری نداره رو دختر من. بیشتر قطره ی کولیک پدیا بست میدم راضی ام.
من رازی نبودم
شربت گریپ واتر دادم راضی بودم خارجیشو بگیر
اره من دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.