۵ پاسخ

به پسر من هیچی جز اینفکول نساخت
شنیدم پدیاکول هم عالیه

من یکی دو بار خارجی شو دادم دکترش گفت بی کربنات داره ،زیادش خوب نیست برای بچه. ایرانی شو نوشت. ولی در کل خیلی تاثیری نداره رو دختر من. بیشتر قطره ی کولیک پدیا بست میدم راضی ام.

من رازی نبودم

شربت گریپ واتر دادم راضی بودم خارجیشو بگیر

اره من دادم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی