عزیزم عادیه منم دارم ولی قرص مگنوفورت میخورم آروم هست
من دو ماهه از درد لگن و دنده باسن نمیخوابم
وای خیلی درد میگیره مخصوصا شب تا صبح انقدرررر این پهلو اون پهلو میشم فقط وقتی رو پشت میخوابم اروم میشم
اره من دقیقا تو هفته شما اصلا نمیتونم ب پهلوچپ بخوابم
منم لگنم و رون پام میگیره تو همه حالت مخصوصن شما هم ببخشید تو دستشویی
سلام عزیزم از منم درد میکنه پام،باسنم
ب دکتر گفتم پماد نوکس برای درد داد
و قرص کلسیم منیزیم دار بهم داد
من وهر چی گذشت بدو بدتر شد خواب برام زهرِ ماره 😔 قرص کلسیم میخوری
من وقتی زیاد به یه طرف بدنم دراز میکشم اینطوری درد میگیره خودشم خوب میشه
اره منم از هفته شما کمتر بودم درد واژن داشتم کمر لگن الان زده به پای چپم
من از دکترم پرسیدم گفت رحمت داره از تو لگن درمیاد کش میاد درد میگیره
همه اثرات نزدیک شدن زایمانه هممون این دردا داریم بنظرت از چیه
من توی بارداری قبلیام اینطوری بودم مال کمبود کلسیم و بی آبی بدن میشه هردوش خیلی بده کاش سر این یکی نشه خیلی بده دردش یهو میگیره جیغ میکشه آدم
منم اینطوری میشم خصوصا توی خواب درد میگیره.طبیعیه نگران نباش
راهی پیدا کردی بهمنم بگو😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.