سونو برو ازمایش بتا هم بده
عزیزم تاحالا سونو دادی اصلا ببینی ساک داخل رحمه ؟چون میگی درد همراه با لکه بینی داری پس باید سونو بدی دلیل لکه بینی مشخص شه بعدش باید شیاف پروژسترون استفاده کنی ممکنه هماتوم باشه اصلا .برو پیش دکترت گلم
این رنگی
شاید هماتوم داری
علائم بارداریه
بی بی چکم
یعنی پریود نیست
احتمالا لانه گزینی باهم هماتوم داری .یا کار سنگین کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.