۸ پاسخ

سونو برو ازمایش بتا هم بده

عزیزم تاحالا سونو دادی اصلا ببینی ساک داخل رحمه ؟چون میگی درد همراه با لکه بینی داری پس باید سونو بدی دلیل لکه بینی مشخص شه بعدش باید شیاف پروژسترون استفاده کنی ممکنه هماتوم باشه اصلا .برو پیش دکترت گلم

این رنگی

تصویر

شاید هماتوم داری

علائم بارداریه

بی بی چکم

تصویر

یعنی پریود نیست

احتمالا لانه گزینی باهم هماتوم داری .یا کار سنگین کردی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۲ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ سالگی
مامان کایرا مامان کایرا هفته هفدهم بارداری