روبه رو
عمل کردممم بنده🎈❤️
بروو و حالشو ببر😁😁
خیلی زیباست. بینی ت. 😍🧿
خوبه ک کجای بینیت رو مخت ک عمل کنی؟
بنظرتون عمل کردم؟
والا دماغت از مال من که عمله خوشگل تره
اون موقع دانشگاه میرفتم دوستم باور نمیکرد که بینیم عملی نیست ازم میپرسید کجا عمل کردی میگفتم عمل نکردم بعد پشتم گفته بود حسوده نمیگه کجا عمل کرده منم برم همونجا😂😂
والا بینیت ازصدتاعملی هم عملی تره.کجاش میخای عمل کنی وقتی خدادادی عملی هستش خداخودش عملت کرده 🥴🥴
خدایی عمل نمیخواد به این قشنگی
خدا برات خوبش رو گذاشته دختر
اینم بینی من ،البته عمل کردم ولی خیلی طبیعی
بابا من عمل کردم شده شبیه بینی تو... عمل هم کنی فقط دلت خوشه عمل کردی وگرنه تغییر انچنانی نمیکنی
بینی من
الان ک نچرالی مده حیفه نکنیا
تصادف کردم شکست ببینیم جوری از کنارش باز شد کامل . بعد ی سال عملش کردم . هنوز تو حسرتشم
بينيت قشنگه عزیزممم
برامن طبیعی😄یه صربه ای البته تو بوکس خورده یکم از قشنگیش کم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.