من دمیترون میخوردم
دکتر به من متوکلرپرامید داده ناشتا میخورم خیلی خوبه
ن عزیزم اندانسترون و دمترون خیلی قوی هستند خانوم باردار فقط باید ب ۶ بخوره ویتامین ب ۶ خیلیم خوبه برا حالت تهوع
خوب شاید بارداری
آره عزیزم ضدتهوعه
ولی خواب آوره ها بخوری بعدش ممکنه خواب آلودت کنه
قرص سعی کن نخوری ،زنجبیل بو کن یا شکلات های زنجبیلی حالت رو بهتر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.