خانوما این برای حالت تهوع خوبه بخورم؟

تصویر
۶ پاسخ

من دمیترون میخوردم

دکتر به من متوکلرپرامید داده ناشتا میخورم خیلی خوبه

ن عزیزم اندانسترون‌ و دمترون خیلی قوی هستند خانوم باردار فقط باید ب ۶ بخوره ویتامین ب ۶ خیلیم خوبه برا حالت تهوع

خوب شاید بارداری

آره عزیزم ضدتهوعه
ولی خواب آوره ها بخوری بعدش ممکنه خواب آلودت کنه

قرص سعی کن نخوری ،زنجبیل بو کن یا شکلات های زنجبیلی حالت رو بهتر میکنه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته نهم بارداری
مامان گلاره😍🥹 مامان گلاره😍🥹 قصد بارداری
مامان گلاره😍🥹 مامان گلاره😍🥹 قصد بارداری
مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی
مامان آیرا عشق مامان مامان آیرا عشق مامان هفته سی‌ونهم بارداری