خانوما حالت تهوع زیاد تو حاملگی برای دختره یا پسر

۴ پاسخ

عزیزم بدن هر کس یه جوری هست

من بارداری اولم پسر بود خیلی وحشتناک ویار داشتم کل روز بالا میاوردم این بار بهترم ولی نمیدونم جنسیت چیه

فرقی ندارع من سر دخترم شدیداً خراب بودم این ی کم بهترم و احتمال پسر دادع
ب نظرم حالت تهوع صبح دخترع و شبا پسر بازم بدنا متفاوتع

بنظرم فرقی نداره همش خرافاته

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری
نیلا ی نیلا ی قصد بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
اگه خدا بخواد اگه خدا بخواد قصد بارداری