۱۲ پاسخ

وای اره حتما ببرش عزیزم

حتما دکتر ببرید ....انشاالله بلا دور باشه

ببریشاااااا گناه داره. فردا بیمارستانم میتونی ببری اگه نزدیکتونه

اره ببری حتما

اره عزیزم یه دکتر دیگه حتما ببر

حتما حتما برو یه دکتر دیگه سونو کن از شکمش

اره حتما ببر
ببخش خاهر بخدا اول فکر کردم شکم خودته ک بارداری گذاشتی
حتما ببر الکی نگیر

عزیزم حتما سونو ببر .ان شاللع ک چیزی نیست

یبوست نداره؟

دفع داشته عزیزم ❓حتما در اولین فرصت ببر جانم غیر طبیعی انشالله که چیزی نیست 🤲🏻🧿🌹

اره عزیزم حتما ببر

نفخ زیادی کرده حتما ببر شاید درد داره نمیتونه بگه طفلک

سوال های مرتبط