من هنوز هیچ اسم دختری انتخاب نکردم
هیچی به دلم نمیشینه

۱۰ پاسخ

مامان جون یه کانال تو بله داریم که توش کلی اسم دختر و پسر میذاریم با ریشه و معنی اسم، نظرسنجی هم بخوای رایگان برات میذاریم
@nininaam

من اسم دخترم رو میزارم مهوا😍

مهوا قشنگترینه

رویسا
رونا
دلانا
دلبر
دلوین
درسا
سها
مهوا
مأوا
سارینا
ساحل
دلسا
درین
کژال
کمند
گیسو

ملورین😍

شوهرم اسم پناه رو انتخاب کرده به همه هم گفته ولی من زیاد دوست ندارم دودلم دلمم نمیخاد ناراحت شه بعدنه سال پدر شده

منم مثل توام
فعلا نیهان و نلا انتخاب کردم

النی بزار

منم اینجوری ام عزیزم فقط تو نیستی
بین دو اسم موندم

اسمت مهسا هستش اسم مهلا مهیا مانیا بهش میاد

سوال های مرتبط