من از الان ریزش مو گرفتم طبیعیه!؟😭

۸ پاسخ

من تو بارداری موهام براق و خوش فرم و بدون حتی ۱عدد ریزش بود.۵ ۶ ماه بعد زایمان شروع شد به پر پر شدن...الانم در شرف کچلی ام....

مال من قبل بارداری می‌ریخت ولی نه زیاد بعد ک باردار شدم ریزش شدید پیدا کرد کوتاه کردم گاهی هم دارم

من قبلا ریزش مو داشتم تو بارداری خوب شد🤦‍♀️

من سر پسرم موهام خیلی خوب شده بود اصلااااا ریزش نداشت ولی الان ریزش داره

اره فقط موعه که دسته دسته داره میریزه هرجا میرم موهام و انجا میبینم حموم دستشویی پذیرایی اتاق خواب 🥲

من ریزش مو همیشه داشتم
الان مژه هام میریزه

منم گرفتم متاسفانه

اره منم سر پسر اولم داشتم
به نظرم برو کوتاهشون کن منم سر پسرم رفتم کردمش تا رو شونه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری