۱۰ پاسخ

من ایروفیکس دادم
سیدرالم دادم
بنظرم هردوش عالین

واس دختر من نشده راضیم

من به پسرم دادم الاننزدیک ۳ سالشه خدا رو شکر دندوناش سالمن

من سیدرال میگیرم فعلا ک دندونش خراب نشده رنگشم عوض نشده چهارصد میگیرم من

سیدرال اگر قیمتش برات مهم نیست خیلی بهتره و باید حتما طبق وزن بچه بهش بدی یعنی اگر وزنش ۷ کیلو هست یک سی سی و بالای اون دو سی سی

سیدرال عالیه قیمتشم ۸۹۰ هست

سیدرال بعدش لیپوزوفر
دندون هم سیاه نمیکنن

چنده سیدرال خیلی گرونه که عزیزم

واس سها ک رنگ دندونش همون سفیده از ۳ماهگی سیدرال میدم

آهن لیپوزوفر بده

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان 🧸دنیز 🧸 مامان 🧸دنیز 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۷ ماهگی