۴ پاسخ

من خودم سه ماه اول دارو داد
بعد سه ما دارو با آمپول آزاد سازی
بعد عکس رنگی دادم
بعد ماه بعدش ای یو ای شدم
دکترم گفت سه بار ای یو ای برات میکنم نشد نامه میدم برو آی وی اف

نرو صبر کن

اخرین مرحله

به نظر من سه سال

سوال های مرتبط

مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۵ ماهگی