میگم خانوما برا بعد زایمانم ک سزارین انجام میدم شکم بند بگیرم ؟لازمه ؟

۹ پاسخ

من با چادر می‌بنده مامانم راحترم تا اونا

اره مدل چسبی بگیر مخصوص زایمان. بعد پنج روز ببند. بعد سه ماهم ساعت شنی پا دار بخر ببند. جمع میشه

من زایمان اولم دکترم گفت از روز دوم ببند
ولی نه محکم فقط در حدی که فشار شکم روی بخیه ها کم بشه
خیلی کمک میکنه به اینکه دردت کم بشه
الانم گرفتم و میبندم

من سری قبل نگرفتم نیازی نشد خودش جمع شد شکمم اینسری هم نمیگیرم

من نگرفتم والا نبستم شکمم از الان مث قبل حاملگیم شده

بعد ۱ماه میگن باید ببندی

من ک نبستم فایده نداشت بعد ۱۰روز باید ببندی ک اونم نمیشه

گرفتن رو که بگیر اما معمولش اینه که دو ماه بعد نمیتونی ببندی چون درد و سوزش زیادی داره

اره بگیر گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری