تو طبیعیم میکنن البته
فشار میدم یکی دوبار ولی وقتی بی حسی یا خیلی کم حس میکنی
به پرستارا و بهیار شیرینی بدی هواتو دارن
نکته دردناک قضیه اینجاست یکی از اشناهامون ماه پیش زایمان کرد تو همون بیمارستانی که من میخوام زایمان کنم،دیگه بهترینه،بعد گفت چند ساعت بعد زایمان که دیگه بی حس نبودم هم اومدن شکممو فشار دادن.نمیدونم چطور ممکنه با بخیه های تازه.گفت اینقد جیغ زدم نفسم رفت.از وقتی اینو شنیدم استرس گرفتم.من میخوام سزارین بشم که درد نکشم🤦♀️
خدار شکر که سزارین دردش رو حس نمیکنیم
ن گلم ک رحم برگرده سرجاش و خون تو رحم جمع نشه باعث پارگی رحم و خونریزی شدید بشه فشار میدن خون اضافه ک جمع میشه بیاد بیرون
فک کنم که خون بیادبره
نه خون اضافه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.