خانوما بعد سزارین شکم و فشار میدن ک عفونت در بیاد؟

۷ پاسخ

تو طبیعیم میکنن البته

فشار میدم یکی دوبار ولی وقتی بی حسی یا خیلی کم حس میکنی
به پرستارا و بهیار شیرینی بدی هواتو دارن

نکته دردناک قضیه اینجاست یکی از اشناهامون ماه پیش زایمان کرد تو همون بیمارستانی که من میخوام زایمان کنم،دیگه بهترینه،بعد گفت چند ساعت بعد زایمان که دیگه بی حس نبودم هم اومدن شکممو فشار دادن.نمیدونم چطور ممکنه با بخیه های تازه.گفت اینقد جیغ زدم نفسم رفت.از وقتی اینو شنیدم استرس گرفتم.من میخوام سزارین بشم که درد نکشم🤦‍♀️

خدار شکر که سزارین دردش رو حس نمیکنیم

ن گلم ک رحم برگرده سرجاش و خون تو رحم جمع نشه باعث پارگی رحم و خونریزی شدید بشه فشار میدن خون اضافه ک جمع میشه بیاد بیرون

فک کنم که خون بیادبره

نه خون اضافه

سوال های مرتبط

مامان رُهام👼🏻🩵 مامان رُهام👼🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش روزهای ابتدایی تولد