سزارین شکم فشار میدن درد داره واس تخلیه لخته خون🤐

۲۹ پاسخ

من بی حس بودم نفهمیدم

اگه سز با بی هوشی باشه آره درد داره ولی با بی حسی ن

من بچه اولم طبیعی بودم .بعد زایمان که برنم بخش.. تخت کناریم سزارینی بود. اصلا نمی تونست تکون بخوره یا سرشو تکون بده.. همش گریه می کرد.اومدن شکمشو فشار دادن جیغ می کشید می گفت نمی خوام شکممو فشار بدین. می خوام اونا تو شکمم باشه دست از سرم بردارین. همونجا از سزارین بدم اومد.از خدا خواستم بچه بعدیمم طبیعی باشه.

کلا زایمان درد داره

من اصلا دلم نمی‌خواد سزارین بشم
دعا کنید طبیعی زایمان کنم 🥺🥺

خیلی درد داشت نزاشتم

دیگه باید تحمل کرد چاره نیست 🥺خودم مثل چی میترسم هی ذهنمو پرت میکنم به زایمان فکر نکنم

بیمارستان دولتی جوری فشار میدن که بگی توبه دیگه اینجا زایمان کنم من از حال رفتم اینغدر که جیغ زدم دیگه پریتار و دکتر میخواست بیاد سمتم جیغ میزدم میگفتم حق ندارین بهم نزدیک بشین 😂ولی شکم دوم خصوصی بودم تو بی حسی فشاز دادن حس نکردم

مرگو جلو چشمات میبینی

من که بیهوش بودم خیلی درد اومدم 🥲😫

اون لحظه بی حسی داری خیلی احساس نمیکنی

عزیزم بی حست میکنن هیچی نمیفهمی

لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

راستش اره درد داره

من و نه فشار دادن هم بعد بی حسی بهم سوند زدن ،بعد من خصوصی بودم شکم اولم
فک کنم تو دولتی ها فشار میدن

والا من بعد عمل اینقدر بی حال بودم که اصل موقع فشار دادن حسش نکردن

نه اصلا درد نداره

از منو تو بی حسی انجام دادن متوجه نشدم اصلا ،تو اتاق عمل انجام دادن بیرونم که اومده بودم یکی دوساعت بعد انجام دادن گفتم تا بی حسم فشار بدین بعدش نمیخام گفت دیگه همین یه باره

نه اگه پمپ درد داشته باشی،فقط احساس فشار میکنی همین

من دوروز بیمارستان بستری بود .
از استرس مردمو زنده شدم ینی درد خودمو یادم رفت.
اونایی ک سزارینی بودن وایی از درد داشتن میمردن . دسشویی راه رفتن . بد فشار دادن فقط اخ واخ .
حالا طعبی همه شون باره اول بود میگفتن درد داره ولی راه میرفتن همه کارای بچه باخودشون بود دردم نداشتن بد ب دنیا اومدن .
منم گفتم طعبی بیارم درکه قبلش درد میکشم حداقل بدش ن

اونجوریام نیست ای اخ میکنی تموم میشه

واسه من جزو بدترین دردا بود تو هر دو زایمان قبلم...

ولی خیلیا میگن فقط یک بار هنوز که بی حس بودن فشار دادن دلشونو...
من فقط کم شانس بودم ۳،۴باری بعد از بی حسی فشار دادن شکممو

بله درد داره🫠طبیعی هم دردای خودشو داره....نمیخوام بترسونمت با واقعیت روبرو شو...مادر شدن سخته ولی نمیمیریم نگران نباش😁

با وجود بی حسی چجوری میخوای درد بکشی 😐😐

موقع عمل بی حسی داری تخلیه میکنن هیچی نمیفهمی بعدشم ک بخیه داری مث طبیعی نیست ک‌بیان فشار بدم بخان تخلیه کنن

اگه با بی حسی سزارین شده باشی اصلا حس نمیکنی ولی با بیهوشی باشه وقتی به هوش میای فشار میدم و واقعا دردش خیلی زیاده

جون ادم بالا میاد

منم از همینش میترسم🥲

بله زیاد 😖

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری